sobota, 14 września 2013

Zmagania konkursowe

Zakończył się kurs Letniej Akademii Szycia. Nadszedł czas głosowania, aktywność znajomych mile widziana :)
oto wykonane prace,
Oprócz kilku przedmiotów stałam się bogatsza o miłe wspomnienia, nową wiedzę, trening szyciowy,  przełamanie lęków (jedwabiu na razie się podejmuję szyć) ale chcę spróbować pachworku. Skompletuję materiał i zabiorę się do dzieła. Zanim to nastąpi uszyłam tak dla wprawki denimowy organizer do mojej pracowni.
zad1. torba, zad. 2 poduszka, zad. 3 kosmetyczka, zad. 4 podkładka na stół, zad. 5 spódniczka

pierwowzór organizera, który wybrałam w necie :)


mój organizer, kiepskie światło no i nie wisi na docelowym miejscu, zobaczymy czy będzie wystarczająco praktyczny

5 komentarzy:

  1. Witaj Bogno :) Znalazłam Twojego bloga na stronie "jak uszyć", przejrzałam go i bardzo podobają się mi rzeczy, które tworzysz:) Organizer to świetny pomysł, a pufa rozłożyła mnie na łopatki ;)
    Sama trochę dłubię, ale często brakuje mi chęci. Chociaż dzięki Letniej Akademii trochę się zmobilizowałam.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i będę zaglądać do Ciebie, jeśli pozwolisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, dziękuję za miłe słowa. Zaglądaj ile zechcesz zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ukończenia Akademii (też brałam udział).
    Organizer naprawdę świetny, ja korzystam z dużej skrzynki więc mam względny porządek, zastanawiam się jednak nad uszyciem "pasa", wiesz takiego roboczego jak na budowie :D
    ps. zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj miło mi Cię powitać, Akademia to była fajna zabawa. Pomysł z pasem super, :))

      Usuń